۱۳۹۱ تیر ۲۱, چهارشنبه

برای رجوی، مجاهد خوب مجاهد مرده است.



برای رجوی، مجاهد خوب مجاهد مرده است. مجاهد مرده دو خاصیت مهم دارد. یکی این که نیست و نمی تواند بگوید تا کنون چه بلا هایی به سرش آمده و دیگری هم این که جنازه اش به درد شهید بازی و شهید سازی رجوی ها می خورد.

البته رجوی ها در این زمینه هم از روی دست هر نظام ایدئولوژیک دیگری تقلید می کنند. مارشال رومل فرمانده عالی رتبه هیتلر به جرم خیانت وادار به خودکشی شد و پس از مرگش هیتلر به او لقب فرمانده بزرگ داد. نظیر همین بلا را هم استالین بر سر مارشال ژوکوف، فاتح برلین آورد. او تا آخر عمر در تنهایی و عزلت زندگی کرد اما بعد از مرگ عزیز شد و تبدیل شد به قهرمان اتحاد جماهیر شوروی.

موضوع این مطلب اما یکی از اعضای مفلوک تشکیلات رجوی بنام محمد طاطایی است که حدودا ده روز پیش فوت کرده اما اینک دستمایه بازی های تبلیغاتی مجاهدین و شهید پروری شده است.

از مطالب مندرج در سایت مجاهد در خصوص متوفی واضح است که اینگونه تبلیغات پیرامون افرادی که در اوج نکبت و بدبختی در اشرف یا کمپ لیبرتی مصرف داخلی دارد و پیامی است خطاب به اعضای گرفتار که " لطفا بمیرید تا از شما تجلیل شود".

برای روشن تر شدن موضوع ذیلا بخش هایی از مطالب مرتبط و منتشر شده توسط دستگاه مونگل تبلیغاتی مجاهدین و توضیحاتی در مورد آنها را مشاهده خواهید نمود. نخست اجازه دهید به عباراتی که توسط این گروه در خصوص متوفی مرحوم محمد طاطایی درج شده نگاهی داشته باشیم:

شخصيت بزرگ انقلابی اين مجاهد قهرمان

عزم و اراده اش برای پايداری تا آخرين لحظه

و کانون استراتژيک نبرد (اشرف)

انقلاب خواهر مريم

تعادل را به نفع خلق قهرمان و اشرف چرخانده ايم


آیا جز این است که اینگونه عبارات و اصطلاحات تنها از اذهان بیمار و فرقه گرای یک گروه سوپر ایدئولوژیک و جامانده در تاریخ نشات می گیرد؟ سوای هر نقد و تحلیلی تنها به یک سئوال بسنده می کنم:

"چنین افکار ارتجاعی و اشعار عاری از شعوری جه چیزی را می خواهد برای ایران و ایرانی آن هم در دهه دوم قرن بیست و یکم به ارمغان بیاورد؟"

سایت گروه تروریستی رجوی در ادامه متن صحبت های متوفی با رهبر بدنام گروه، مسعود رجوی را منتشر نموده است. نمونه هایی از روابط شعاری و مصنوعی این گروه را ذیلا مشاهده فرمایید:

قيام اشرف-بازگشت فاتحان-قسمت نهم-اول آبان (اجتماع مجاهدان اشرف با رهبر مقاومت)
ابراز احساسات جمعيت
برادر مسعود: ممد آفتاب زودباش!
محمد طاطايی: سلام عرض کردم برادر
برادر مسعود: محمد در چه حالی
(ابراز احساسات)
محمد طاطايی: من در حال پروازم
برادر مسعود: مگر هنوز پايی تو مانده است؟
محمد طاطايی: والله از آخرش بگم (بگو از آخرش بگو) باورم نمی شه هنوز دارم با شما حرف می زنم (ياالله) ما که توی بلا تشبيه ما توی دهان اون ماهی رفتيم و شما ما رو برگردونديد چرا که شکرش رو شما به جا آورده بوديد.



می دانیم که رجوی عاشق "ابراز احساسات جمعیت " بوده است و این مطلب از عقده های هر دیکتاتور حقیری است. اما باید عرض کنم که صمیمانه برای جماعت مجاهد متاسفم که اینگونه خود را ذلیل یکنفر پست تر از خودشان می کنند. تا جایی که مرحوم می گوید " باورش نمی شود با او دارد صحبت می کند " و معتقد است رجوی او را از دهان ماهی بازگردانده است.

"تازه با اين عقل ناقصم تازه اگر يک کار جمعی بشه افراد ذيصلاحی اين کار رو بکنند که خوب اين قدر دستاورد داره همونطور که خودتون روز اول فرموديد که واقعاً توش برکته"
امیدوارم عقل ناقص بقیه این دوستان زمانی کامل شود که به سرنوشت آقای طاطایی دچار نشده باشند.

اما مطلب مهم دیگر این است که آقایان فراموش کرده اند که همین مرحوم تا قبل از مرگ انقلابی، یکی از اعضای مورد هجمه و برخورد بوده است. برای روشن تر شدن این موضوع حداقل برای خودم، با افراد متعددی که قبلا در پادگان اشرف بوده اند و اینک زندگی آزاد و شرافتمندانه را انتخاب کرده اند تماس گرفتم. جالب این است که همگی متفق القول گفتند مرحوم طاطایی از جمله افرادی بود که در داخل اشرف اصطلاحا به آنها "حلقه ضعیف" و طعمه گفته می شده است و معنی و مفهوم آن به سبک من و شما این است که وی شخص مورد اعتماد تشکیلات رجوی نبوده است و بطور مداوم مورد انتقاد رهبران و عروسک گردانان قرار داشته است.

با این حساب گروه مافیایی رجوی از طریق انتشار این مطالب تهوع برانگیز در صدد است به پیروان محصور خود ابلاغ کند که زندگی شما به درد ما نمی خورد، زودتر بمیرید تا از شما تجلیل شود.

هیچ نظری موجود نیست: