۱۳۹۱ شهریور ۶, دوشنبه

تهاجم سازمانیافته اعضای مجاهدین به پلیس عراق










 
عصر روز دوشنبه حین بازرسی وسایل اعضای مجاهدین جهت انتقال به کمپ موقت لیبرتی، گروهی از مجاهدین خلق به دستور سران این گروه به پلیس عراق حمله کردند. در این حمله تعدادی از افراد پلیس و همچنین عده ای از عوامل مجاهدین مجروح شده اند. 
مجاهدین قصد داشتند تا بازرسی وسایل و اعضا را با اخلال مواجه سازند که با پافشاری پلیس عراق در امر بازرسی، رهبران گروه به اعضای مفلوک رده پایین خط درگیری و زد و خورد را فرمان دادند. 
واضح است که مجاهدین خلق قصد داشته اند با ایجاد تنش و فشار بر پلیس عراق، بازرسی وسایل را با خلل مواجه سازند. پیش از این هم گزارش شده بود که مجاهدین از ویلچیر ها، وسایل بیماران و اقلام دیگر برای جاسازی استفاده می کنند تا وسایلی را به کمپ لیبرتی انتقال دهند. با توجه به حمله ماه گذشته تنی چند از سرسپردگان رجوی به یک عضو مایل به جدایی با استفاده از سلاح سرد (در کمپ موقت لیبرتی)، عراقی ها بازرسی وسایل را افزایش داده اند تا خود اعضای مجاهدین از شر سرانشان در امان بمانند. 
طبق روال حاکم بر تشکیلات رجوی، اینبار نیز اعضای رده پایین و مفلوک به جلو رانده شدند تا درگیری ایجاد نمایند. در حالیکه سران گروه در نقاط امن به نظاره نشستند. 

هیچ نظری موجود نیست: