۱۳۹۲ مهر ۲۲, دوشنبه

آقای مجاهدین، آقای موساد، لطفا از قبل هماهنگ کنید


چندی پیش موساد اعلام کرد که یک ایرانی ساکن بلژیک را به اتهام جاسوسی در داخل اسراییل دستگیر کرده و نامش را هم علی منصوری اعلام کردند.

امروز دستگاه تبلیغاتی رجوی اطلاعیه ای داده که هراس و سراسیمگی از آن بخوبی پیداست.

موضوع از آنجا آشکار می شود که روزنامه ی لو سوار فاش می سازد که این شخص هوادار فرقه ی رجوی بوده است. و هوادار فرقه ی رجوی هم در این روز ها که کوس رسوایی این گروه از بامها افتاده، مطمئنا کسی است که عقل و منطق را اجاره داده و حاضر است برای این گروه دست به هر حماقتی هم بزند.

از اطلاعیه ی گروه رجوی می شود دریافت که علی منصوری هوادار تشکیلات مجاهدین بوده و به این گروه پول هم پرداخت می نموده است. همچنین و الزاما برای نفی وابستگی این شخص به مجاهدین، تاکید شده است که "او يك مأمور اعزامي به بلژيك به منظور نفوذ در مجاهدين بود»


این شکل نفی کردن از سوی مجاهدین رجوی، نه تنها برای هواداران بلکه در خصوص اعضا نیز بکار می رود. مثلا در مورد خانم مرجان صید آبادی این گروه ابتدا وی را شهید اعلام کرد و پس از روشن شدن اینکه وی زنده است و در ایران بسر می برد هرگونه شناختی از او را نفی نمود.

در سناریوی حال حاضر موساد می توان اینگونه برداشت نمود که رجوی ها پس از آشکار شدن وابستگی علی منصوری به این گروه در صدد ماستمالی قضیه هستند. باقی داستانهایی هم که در اطلاعیه نگاشته شده حرف مفت و ناشی از کم آوردن است.

باید به سرکردگان و رجوی فراری یادآور شد که در زمانه ی اینترنت و آزادی جریان اطلاعات، سوتی های ناشیانه ی شما بخوبی رو و افشا می شوند. پس از این هم حتا اگر با کسانی که افسار را در دست دارند هماهنگ کنید، ماه پشت ابر نمی ماند.

هیچ نظری موجود نیست: