۱۳۹۱ فروردین ۲۸, دوشنبه

سرنوشت غمبار یکی از خودسوزی کنندگان برای مریم رجوی





با تالم بسیار مطلع شدم که جان یکی دیگر از قربانیان گروه رجوی به شدت در معرض خطر قرار گرفته.
فرد فوق یکی از اعضای مجاهدین خلق است که به نفع مریم رجوی در ژوئن 2003 وادار به خودسوزی شد اما نهایتا با درصد سوختگی بسیار بالا از مرگ فوری نجات یافت.
این شخص بسرعت و پس از طی دوران بیمارستان به پایگاه مخوف و بدنام این گروه در شهرک اور سور واز در حومه پاریس پایتخت فرانسه منتقل شد و تا کنون بصورت ایزوله و بدون ارتباط با سایر اعضای گروه نگه داری می شود.
اخیرا قربانی مزبور که گویا فرصت یافته کمی به خود و سرنوشت خود بیندیشد، برخی مبانی فکری فرقه رجوی را مورد نقد قرار داده و بگفته سران این گروه متناقض (مسئله دار) شده است.
به این قربانی جنایت رجوی گفته شده است که وی متوهم شده و فکر می کند بها پرداخته، در حالیکه این خواهر مریم بوده که بهای بسیاری برای او پرداخته است!!! 


متعاقب این مسئله برخی دارو های مورد نیاز و ضروری شخص موصوف قطع گردیده و او با حداقل امکانات و رسیدگی نگاهداری می شود. بنظر می رسد رجوی ها این حربه را تا زمان مرگ قطعی و یا پذیرش درخواست هایشان از سوی این شخص ادامه خواهند داد. ( گویا این روش را قبلا در مورد مجروحان و بیماران ناراضی و مسئله دار خود آزموده اند.)


این مسئله به اطلاع سازمانهای مدافع حقوق بشر و ارگانهای ذیربط در کشور فرانسه می رسد تا جان این قربانی بیش از این بازیچه دست گروه غیر انسانی رجوی نباشد.  

هیچ نظری موجود نیست: