۱۳۹۰ بهمن ۲۹, شنبه

نظرات کاربران سایت های اجتماعی در خصوص تخلیه پادگان بدنام اشرف + عکس کمپ لیبرتی


روزنامه رو دیدم نوشته بود مریم رجوی در جستجوی شغل آبرومندانه :))

400 فدایی رجوی ها ربطی به مردم ایران ندارد.اینها فدایی رجوی ها هستند نه فدایی مردم ایران

اما واقعاً خوشحالی بزرگ تر برای این است که نقض حقوق بشر برای چندین سال در اشرف به پایان میرسد. شاید برای ساکنان اشرف پس از بیست یا سی سال زندگی در اشرف مشکل باشد، بازگشت به جامعه و شروع زندگی عادی و انسانی؛ اما اطمینان دارم آینده بهتری در انتظار این بی پناه تری ایرانیان، که دیگر زیر بار ایدلوژی و سواستفاده رجوی ها نخواهند بود، است.

 میتوان گفت که آمریکا سرانجام جام زهر را به رهبران جنایت کار سازمان خوراند.

:-) مردیم از بس اشرف اشرف اشرف شنیدیم ، از بس فحش به مالکی و فرماندار استان دیاله عراق داده شد ، کاری کرده بودند مثل اینکه بالاترین یک وبسایت عراقی است و برای ما مالکی و فرماندار دیاله از ایران و سرنوشت ایرانیان مهمتر است . بگذار این بیچاره های پیر پاتال این آخر عمری بروند اروپا و آمریکا ببینند جهان بعد از سی سال چقدر تغییر کرده است . بگذار لا اقل برای اولین بار در زندگیشان یک سل فون دستشان بگیرند ، اینترنت را باز کنند و بخوانند .

 البته اونایی شون که اینجا در حال خشتک درانی بودند و هستند ربطی به اشرف ندارند. در واقع اون بیچاره ها که توی اشرف هستند اگر اینترنت میدیدن که وضع و حالشون الان این نبود.

 خاک بر سر کسانی که عقل و اختیارشان را داده اند دست مریم لجنی!

 بهترین وسیله برای پی بردن به سرسبزی و زیبایی زندان اشرف استفاده از گوگل مپ هست. حتی با دیدن این تصاویر از گوگل مپ ترس و وحشت تمام وجودم رو فرا میگیره! وای به حال کسانی که اونجا بیست، سی سال در اسارت بودند.

 فرقه رجوی کمپ موقت پناهنجویی را با اردوگاه صدام یکی گرفته ! این خبرها نیست تروریست ها شبانه روزی زیر نظر هستند...

 پهلوان، قهرمان، مبارز، چریک... هر اسمی دوست دارید بگذارید روی آنها.

 حقیقت این است که این افراد جوانی خودشان را تباه کردند و بردگان سران جنایتکار این فرقه شدند.

 خیلی خوب است که درب لیبرتی باز باشد تا کسانی که مایل به خروج هستند بتوانند خارج شوند. یادمان باشد که رجوی ها چنین اجازه ای را به کسی در اشرف ندادند.

 از یک زندان میرین یه زندان دیگه ، چرا دیگه اینقدر خودتونو جر میدین

 اینا یه روزی با بسیجی‌‌ها سر قدرت دعوا داشتند. بسیجی‌‌های اون موقع حالا میلیونر هستند، اینها تو اشرف قیافشون مثل قحطی زده‌ها‌ و آدم ندیده هاست.

 علی رغم تلاش بسیار و سرمایه گزاری نجومی و حتا شهید سازی و قربانی کردن اعضا... عاقبت از اشرف رفتند


۱ نظر:

kamal گفت...

مردم سوريه قيام خود را تا مهمترين محله دمشق گسترش دادند
در پاسخ به بمبارانها و جنايت عليه بشريت توسط رژيم بشار اسد، مردم شجاع و آزاديخواه سوريه، امروز به نحو بی سابقه يی، قيام 11ماهه خود را تا مهمترين محله دمشق گسترش دادند و ناقوس سقوط حتمی ديکتاتور را در نزديکی قصر وی به صدا درآوردند.

قيام کنندگان تظاهرات گسترده خود را در المزّه دمشق برگزار کردند. در اين ناحيه که از مهمترين مناطق پايتخت است، سفارتخانه های کشورها و ساختمانهای اصلی دولتی مستقر هستند.

درجريان قيام امروز دمشق، تظاهرکنندگان، مراسم تشييع پيکر سه تن از ياران نوجوان به خون خفته خود را به تظاهرات تبديل کردند و خشم خود را نسبت به جنايات ديکتاتور خونريز سوريه ابراز داشتند. قيام کنندگان فرياد می زدند: ای شهدا، ما با فديه خون خود با شما تجديدعهد می کنيم.

همزمان مناطق القدم، حجر الاسود، کفر سوسه و البرزه در پايتخت سوريه نيز شاهد تظاهرات بوده است.
پيوستن نظاميان به ارتش آزادی سوريه هم چنان ادامه دارد.
سربازان، افسران و فرماندهان، دسته دسته به ارتش رژيم اسد پشت می کنند و به ارتش آزادی سوريه می پيوندند.
در همين حال سرهنگ ابوعرب فرمانده ارتش آزادی سوريه در بخش غربی استان حمص گفت نيروهای بشار اسد در شهر قصير در حال انتقال مهمات خمپاره به بالای ساختمان شهرداری و زمينهای بيمارستان که تحت کنترل آنها هست، می باشند و قصد دارند از اين دو نقطه يورش خود به شهر را از سر گيرند.
اين فرمانده ارتش آزادی سوريه گفت در اين جنگ نهايتاً ما پيروز خواهيم شد حتی اگر سرنگون کردن بشار اسد يک سال طول بکشد. او گفت در اين جنگ ما درک کرديم که تعادل به نفع ما است نه به دليل تعداد نيرو، بلکه به اين دليل که ما برای هدف و برای آزادی می جنگيم.

او گفت: کشورهای غربی می توانند سلاح سنگين مورد نياز رزمندگان را تأمين کنند.
برهان غليون، رئيس شورای ملی سوريه نسبت به ارتکاب جنايت بزرگ توسط رژيم سوريه هشدار داد و گفت: رژيم سوريه بعد از توزيع ماسکهای ضد گاز بين نيروهايش ممکن است مرتکب جنايت بزرگی با استفاده از گازهای سمی شود.