۱۳۹۱ آذر ۲۰, دوشنبه

عباس بادفر، عضو اسبق مجاهدین، زندانی جمهوری اسلامی و مخالف رجوی + سند

هرانا خبری در باره یک زندانی، آقای عباس دادفر منتشر نموده است که بر مبنای آن آقای دادفر عضو پیشین گروه مجاهدین خلق به 10 سال زندان و تبعید محکوم شده است. مجاهدین مانیتور ضمن اعتراض شدید به این حکم، محامع بین المللی را به بررسی وضعیت آقای دادفر فراخوانده و خواستار آزادی وی از زندانهای جمهوری اسلامی است. 
در این میان اما  اطلاعاتی به دست ما رسیده که اثبات می کند آقای دادفر قربانی حکومت جمهوری اسلامی و بازی کثیف مجاهدین است. 
اطلاعات بدست آمده حاکی از آن است که آقای دادفر پس از گریز از زندان مجاهدین در پادگان بدنام اشرف مدتی را در کمپ تیپف که درمجاورت این پادگان توسط ارتش آمریکا برپا شده بود بسر برده و پس از فرار از این کمپ خود را به شمال عراق و سپس ترکیه می رساند و از آنجا به ایران باز می گردد. اما توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی دستگیر می شود چرا که اینان اعتقاد دارند ( با عرض پوزش از تمام آزادگانی که به دیکتاتوری مسعود رجوی نه گفته اند، ناچاریم عین ادبیات موهن ماموران امنیتی جمهوری اسلامی را نقل کنیم) " منافق خوب، منافق مرده است"
در این میان مجاهدین خلق در قبال پرونده ی آقای بادفر رویکرد دوگانه ای اتخاذ نموده اند. آنها از طریق وابستگان خود در زندان بخوبی مطلع هستند که عباس بادفر مخالف و منتقد رجوی است. به همین دلیل در تاریخ 23 دی 1389 سایت همبستگی ملی وابسته به رجوی ها خبری را منتشر نمود که بر مبنای آن آقای دادفر خبرچین وزارت اطلاعات در زندان قلمداد شده است!
لینک به خبر در سایت مجاهدین ( همبستگی ملی)


لینک همین مطلب در سایت بالاترین که توسط یکی از شناخته شده ترین کاربران وابسته به رجوی آپ شده است:



پس از انتشار خبر هرانا، مجاهدین که گویا فراموش کرده بودند پیش از این عباس را عضو اطلاعات و مامور سپاه قلمداد کرده اند، بصورت عجولانه سعی کردند از این موضوع استفاده تبلیغاتی ببرند. آنها با استفاده از یک تاکتیک نخ نما سعی بر آن دارند که همه مخالفین و منتقدینشان را وابسته به جمهوری اسلامی اعلام کنند تا در مقابل انتقادات پاسخگو نباشند. این تاکتیک سوخته  برگ اصلی بازی مسعود رجوی ( و بانوان مربوطه) در قبال همه ی طیف های منتقد است و مثل ایدئولوژی، عقاید و سایر چیز های گروه رجوی، کهنه و فرسوده شده است. 
مجاهدین فراموشکار پس از انتشار خبر هرانا دست به انتشار سلسله مطالبی در فضای مجازی زده اند و بر مبنای آن نتیجه گیری کرده اند که همه ی اعضای اسبق مجاهدین که امروزه منتقد سیاست های رجوی هستند،ماموران حکومتی هستند. رجوی ها گویا حافظه تاریخی ندارند که بیاد بیاورند همین زندانی، عباس بادفر را هم درست مانند همه جداشدگان دیگر از فرقه ی مسعود رجوی، عامل رژیم خوانده بودند. 
واقعیت این است که اعضای اسبق مجاهدین بخصوص کسانی که در این سازمان حائز سابقه و مسئولیت بوده اند، همواره با تهدیدات و فشارهای دو دیکتاتوری جمهوری اسلامی و گروه تروریستی مجاهدین خلق روبرو بوده و هستند. آنها آزادگانی هستند که  تبعید را بجان خریده و برگزیده اند و نقض حقوق بشر را در ایران و در تشکیلات فرقه ای و قرون وسطایی مجاهدین فریاد می کنند. مطمئنا تلاش های پر ثمر همین افراد رنج دیده و سختی کشیده، که خود قربانی دو نظام ایدئولوژیک و دیکتاتوری جمهوری اسلامی و مجاهدین خلق هستند و در برابر اتهام های واهی هر دو نظام سینه سپر کرده اند، چراغ راه آیندگان خواهد بود. 
اگر مجاهدین در فهم این مسئله مشکل دارند که هم می توان مخالف جمهوری اسلامی بود و هم مخالف رجوی ها، این مشکل خودشان است. اما همین نکته بخوبی نشان می دهد که نحوه تعامل این گروه با دگ اندیشان و منتقدین در درون حصار های پادگان اشرف چگونه بوده است. 










هیچ نظری موجود نیست: