۱۳۹۱ تیر ۱۱, یکشنبه

ایمیل های یک گروه ورشکسته - قسمت اول

آنچه ذیلا مشاهده می کنید ایمیل هایی است که مجاهدین رجوی اخیرا و در سالهای گذشته برای جذب نیرو و فریفتن جوانان ایرانی به پادگان بدنام اشرف و همچنین سوء استفاده ارسال کرده اند. 
این ایمیل ها از طریق دریافت کنندگان به گروه مجاهدین مانیتور ارسال شده و به جهت حفظ حریم خصوصی و مسائل امنیتی بخش های غیر قابل انتشار با نقطه حذف می گردد. 
لازم به یاد آوری است که آشنا سازی افکار عمومی با تلاش های فرقه رجوی برای فریب، از رئوس اصلی فعالیت های تلاشگران این وبلاگ است. اصل ایمیل ها و اطلاعات بیشتر محفوظ است. 


1- ایمیل در ارتباط با پاریس پارتی


با سلام و آرزوي سربلندي بيش از پيش براي  شما
پيروزي اخير را به شما تبريك ميگويم
بي شك فصل پيروزيهايمان فرا رسيده است و دور نيست كه خورشيد آزادي در سرزمين ما هم بدرخشد و در پرتو درخشان آن همگي از نعمت آزاد زيستن برخوردار باشيم
روز شادي مردم بي شك فرا خواهد رسيد
جاي شما بسيار خالي در سالن ويلپن و سخنراني خانم رجوي كه امواج شادماني ايرانيان از فرانسه به سوي ايران سرزمين شير و خورشيد نشانمان در حركت بود
شير و خورشيدهاي طلايي در تمامي فضاي سالن نشانگر پيروزي شيران ارتش آزادي بخش ملي ايران بودند و حضور بيش از 70 هزار ايراني كه فرياد ميزدند خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست براي هركس كه شنيد پيام داشت، و براي ما كه به روزهاي پاياني ظلمت رسيده ايم و ستاره سحر درخشان است
به اميد موفقيت و پيروزي براي شما
فايلهاي سخنراني را براتون گذاشتم
راستي شنيدم برق تهران قطع بوده درسته ؟؟؟
 شهرهاي ديگر چطور شما خبر داريد؟؟
لطفا هر ترفندي كه آخوندها بكار بردند كه صداي مردم ايران به گوش مردممان نرسد را برايم بنويسيد



2- تلاش برای جذب نیرو در پادگان بدنام اشرف
(
سلام ...عزيزم خوبي
برات يكسري نوار آموزشي گذاشتم كه درخواست دارم آنها را گوش كن و برايش وقت بگذار كه وقتي رفتي پيش ..... دست پر باشي
دو نوار برايت ميگذارم كه هركدام حدود 20دقيقه  است هر نوار را دو سه  بار لطفا گوش كن و با آنها آموزشي تنظيم كن
من متن تايپي آن را هم برايت ميگذارم كه راحت تر باشي
پس از گوش كردن نوارها هر سئوالي كه داشتي بپرس كه فول فول شوي
قربانت (نام و تاریخ)
راستي من به .... نوشتم كه تو ميخواهي نزد او بروي
راستي .... روزهاي شنبه سه شنبه و پنجشنبه بين ساعت 1930 تا 2130 .... زنگ ميزنند كه خودت و مادر به گوش باشيد و روزهاي ديگر نياز نيست
گفتم بگويم كه برنامه هايتان را بخواهيد تنظيم كنيد
عزيزم به من بگو كه چه روزهايي ايميلت را چك ميكني
تلفن من هست
....
اگر خواستي تماس بگيري و اگر نبودم پيام بگذاري ميگيرم
===============
.... گلم خوبي عزيز
چند نكته  كه نتونستم پشت خط بهت بگم
اول اينكه بهم بگو چند تا از دوستانت رو با خودت مياري و آيا دختر هستند يا پسرمنو ورشكست نكني  (شوخي بود عزيزم ) راحت باش منهم با تو راحت هستم و بخصوص ميخواهم كاري رو كه .... تو از من خواسته است حتما برايش انجام بدهم
دوم اينكه ميخوام كه شما ها با هواپيما برويد كه زياد هم دچار مشكل نشيد به همين خاطر نياز دوستانتان هم  كه پاسپورت داشته باشند آيا دارند اگر ندارند بگو كه راه ديگري را پيدا كنيم.
سوم اينكه ميخواستم شماره حسابت رو به من بدي
شماره حساب شامل اسم بانك و شعبه و اسم دارنده حساب باشد
شماره كارت را نميخواهم شماره حساب را نياز دارم
اسم همه شان را به من بگو و منتظر باش كه يك بريف كامل برايت بفرستم كه به اميد خدا با هم برويد چند روزي مهمان ..... تو
قول ميدم كه خيلي خيلي به همگي خوش بگذره....
قربانت به اميد ديدار تو و ....
(نام و تاریخ)




هیچ نظری موجود نیست: