۱۳۹۱ خرداد ۵, جمعه

مریم رجوی یا مریم حنیف نژاد، فرقی نمی کند!





محمد رهبر که نثر زیبا و پخته ای آمیخته با دانش و تحقیق دارد، مطلبی نوشته است در نقد عملکرد بنیانگذاران گروه مجاهدین، حنیف نژاد و کذا.
خشت کج و دستهای مُخلص


بیگمان در جستجوی انحراف و تنفر بر انگیز بودن سازمان رجوی، می بایست ریشه ها و زمینه های بروز یکایک تعاملات فرقه گرایانه را در خشت آغازین این گروه بررسی کرد. مثلا اگر به نقد اهداف رجوی از نفی ازدواج و برپایی انقلاب ایدئولوژیک بپردازی لازم است بدانی که پیش از رجوی حنیف نژاد و خود بانی این خیر بوده است! محمد رهبر می نویسد:

محمد حنیف نژاد حتی اعمالِ زناشویی را حجابی در راه آرمان می دانست. هر لذتی حرام شد تا مبادا روحیه سلحشوری و کینه انقلابی را از مجاهد بگیرد. امیال و غرایز منکوب و سرکوب می شدند و در خانه های تیمی، مجاهد در واقع انسانی بود خالی از جنسیت و زندگی اش با سلاح به همزادی رسیده بود.

رجوی ها معتقدند رهبر مفقوده شان در واقع نه فقط وارث و بلکه انتخاب بنیانگذاران اعدام شده شان می باشد. یکی از ازموسپیدان این گروه بنام عباس داوری بارها و بارها در انتشارات و تبلیغات مجاهد مدعی شده که یکی از بنیانگذاران (سعید محسن) در گوشی به وی گفته است که " مسعود رجوی را بعنوان رهبر انتخاب کنید" البته هم دست آن بنده خدا الان از دنیا کوتاه است و توان دفاع از خود ندارد که مثلا بگوید ....آدم دروغگو و هم اینکه می گویند آقای داوری مبتلا به آلزایمر است. اما به هر حال انتخاب، انتخاب شایسته ای بوده. رجوی امتداد حنیف نژاد است.




بگمانم اگر حنیف نژاد هم زنده بود سازمان مجاهدین تفاوتی نمی کرد. منظورم تفاوت ماهوی است نه جزییات. جزییات متفاوت را می شود به شرح زیر ترسیم کرد. والله اعلم.



1- نام رییس جمهور برگزیده مقاومت مریم حنیف نژاد بود؟


2- شخصی بنام مسعود رجوی در عملیات حقیر فروغ مفقود الجسد شده بود؟


3- شعار هواداران خوشفکر مقاومت ایران حنیف نژاد - حنیف نژاد ایران بود؟


4- برادر مجاهد محمد حنیف نژاد پس از حمله آمریکا به عراق ناپدید شده بود؟


5- حنیف نژاد یکایک مجاهدین فداکار را انقلاب ایدئولوژیک کرده بود؟


6- حنیف نژاد هم انقدر شهامت نداشت که ترور آمریکایی ها را بپذیرد؟

7- محمد حنیف نژاد توی بغل صدام بود؟

هیچ نظری موجود نیست: