۱۳۹۲ مهر ۱۲, جمعه

دردسر های یک عضو فرقه


باور کنید روز و شب خواب از چشم رییس جمهور ها، روسای سازمان ملل، فرنشین های انجمن های حقوق بشری و پارلمانتر های سراسر دنیا...به انضمام مفتی های مذهبی خاورمیانه و حومه، ژنرال های سابق، اعضای تیم ضربت پنتاگون (بازنشسته) و خیلی های دیگر افتاده. 

باور کنید تیتر یک اخبار جهان شده اعتصاب غذای محاهدین در لیبرتی. همین دیروز سی ان ام! داشت پخش زنده لیبرتی را نشان می داد و چند نفری که غش کردند.

شبکه خبری یویو نیوز هم گذارش داد که در پنجمین هفته ی این اعتصاب غذا، اعتصاب کنندگان دیگر هوش و حواس درست حسابی ندارند و اگر با انگشت دست عدد چهار را بهشان نشان بدهی و بپرسی این چند تاست، خواهند گفت 2 تا به نیت مریم و مسعود.

خبرگزاری آچار فرانسه هم در گفتگو با وزیر خارجه اعلام کرد که تعطیلی دولت ناشی از آن است که کابینه می خواهد تمام تلاشش را معطوف به وضعیت کمپ کند.


فکر می کنید شوخی می کنیم؟

فکر می کنید این اعتصاب غذا بی فایده و مسخره است؟
فکر می کنید رهبری ما خودش دارد غذا می خورد و مفلوک های گرفتار در اشرف باید اعتصاب غذا کنند؟
فکر می کنید جهان ما را به چیزی هم نگرفته؟
فکر می کنید وسط راه خسته می شویم؟
فکر می کنید آخرش برادر مسعود پیام می دهد که به درخواست مریم اعتصاب غذا را متوقف کنید؟
فکر می کنید جو گیر هستیم؟

اگر اینگونه فکر می کنید پس شما مزدورید.

برگی از آخرین یادداشت های یک مجاهد مفلوک


دستگاه تبلیغاتی مسعود رجوی نوشته است:
حال بسياری از اعتصاب کنندگان وخيم است و بستری شده اند. آنها بين 7 تا 11 کيلوگرم از وزن خود را از دست داده اند و با عوارض گوناگونی مانند کاهش ديد، کاهش شنوايی، ناراحتيهای گوارشی، سرگيجه، دردهای عضلانی و استخوانی، ريزش مو و... مواجهند. 


از آنجا که همه می دانیم در تشکیلات مافیایی مجاهدین هیچ کاری به اذن و دستور مستقیم رهبر انجام نمی شود، باید دانست که رجوی در حال زد و بند برای گرفتن امیاز و ادامه ی حیات حقیر خویش است و بر این مبنا باردیگر از جانِ مفلوک های بدبخت در کمپ لیبرتی مایه گذاشته.


البته این حربه ی رجوی هم کاملا رنگ باخته به نحوی که ایرانیان و کاربران شبکه های مجازی با این اخبار ( همچون سایر خبر های مربوط به فرقه ی رجوی) با تمسخر و استهزا برخورد می کنند. نگاهی به نظرات کاربران مستقل و غیر وابسته به رجوی ها در این مورد نشان می دهد که هیچکس اهمیتی برای تحرکات مجاهدین قائل نیست و رجوی موفق شده است جان و سلامتی اعضای مجاهدین را هم نزد ایرانیان کاملا بی ارزش بسازد.


مطمئنا اعضای سازمان رجوی که اعتماد به نفس و هویت فردی خویش را به دلیل سالیان حضور در یک فرقه ی شیطانی باخته اند، تا نابودی این رهبر فریبکار و شیاد، روی آرامش و زندگی با عزت را نخواهند دید.

هیچ نظری موجود نیست: