۱۳۹۱ مهر ۱, شنبه

خروج نام مجاهدین از لیست تروریستی آمریکا،نوید جنگ است وآینده ای تاریک برای ایران!/حمله به ایران و واگذاریش به مجاهدین خلق؟!


وبلاگ گمنامیان

بنا به گزارش رادیو فردا، گویا قرار است وزارت امورخارجه آمریکا، نام گروه مجاهدین خلق را از لیست تروریستی خارج کند(منبعرادیو فردا).


این اقدام، نشانه ای خطرناک است،خصوصا اگر این واقعیت ها را کنار هم بچینیم:


- به یاد بیاوریم، که جریان قدرتمند تصمیم گیری در آمریکا، شرکت های اسلحه سازی و شرکت های نفتی هستند.
- کمتر از دو ماه آینده، شاهد انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا خواهیم بود.
- باراک اوباما تا کنون به ایران حمله نکرده و اجازه حمله به اسراییل را نیز نداده است، چرا که می داند چنین تصمیم گیری خطرناکی، می تواندبه قیمت انتخاب نشدن مجدد او تمام شود!
- دولت آمریکا بهتر از همه می داند مجاهدین خلق، تروریست هستند.


- مجاهدین خلق تنها گروه اپوزسیون ایرانی است که دارای تشکیلات است، هر چند که این گروه را باید فقط یک فرقه دانست.
- دولت آمریکا دنبال گروهی می گردد تا بعد از حمله، به عنوان دستنشانده در ایران مستقر کند.
- در صورتی که دولتی دمکرات و مردم سالار در ایران بر سر کار آیند، منافع شرکت های نفتی و اسلحه سازی غرب (که نفوذ بسیار گسترده ای در دولت آمریکا دارند) به خطر می افتد.
- دلیل آن نیز بسیار ساده است، اگر ایرانی مردم سالار شکل گیرد، دیگر کشورهای عربی، نیازی به خرید اسلحه های گران قیمت ندارند.
- در مرحله دوم، و در صورت استقرار دمکراسی پایدار، مردم ایران خواستار گسترش دمکراسی به کشورهای منطقه خواهند شد و این اقدام، منافع شرکت های نفتی که عملا مشغول غارت نفت خاورمیانه هستند را به خطر می اندازد.
- دولت آمریکا، می داند که نمی تواند وجود رژیم جمهوری اسلامی را در دراز مدت تحمل کند، اما در عین حال، سیاستمداران آمریکایی می دانند که اگر در ایران دمکراسی حاکم شود، دیگر خبری از رشوه های شرکت های نفتی و اسلحه سازی نخواهد بود.
در اینجاست که نقش اپوزسیون ایرانی مهم می شود، اگر ایرانیان به یکدیگر بپیوندند و شورای ملی تشکیل دهند، می توان کشور را به شیوه ای مسالمت آمیز به دمکراسی رهنمون گردید، این شورا می تواند جلوی جنگ را بگیرد، مردم ایران پتانسیل آنرا دارند که بدون خونریزی، این حکومت خونخوار را با حکومتی مردم سالار تعویض کنند.


نوشته های دیگر من درباره مجاهدین خلق را در این پیوند مطالعه بفرمایید. در این نوشته، به مقایسه سران مجاهدین و پل پوت پرداخته ام.


پی نوشت:
کسانی که نوشته های این وبلاگ و فعالیت های مرا در سایت بالاترین دنبال می کردند، شاهد هستند که نگارنده، تا چه حد سعی و تلاش داشت که در مورد این گروه تروریستی، روشنگری کند و علت پایان فعالیت من در بالاترین نیز همین بود.

قیافه های افسرده زنانی که در اشرف هستند، آینده غم انگیز ایران را نشان می دهد، اگر مجاهدین قدرت را بدست بگیرند

undefined

هیچ نظری موجود نیست: