۱۳۹۱ تیر ۵, دوشنبه

عربستان سعودی بازهم پول هایش را دور ریخت

مجاهدین موفق شدند جمعی از هموطنان و غیر هموطنان مشتاق را در یک سفر زیارتی سیاحتی در پاریس بگردانند.ممنونم  که بانی امر خیر شده اند و دل جمعی مستحق را شاد کرده اند.





اما تا آنجا که به شعار ها و تبلیغات حول و حوش این پارتی باز می گردد، بنده قویا معتقدم عربستان سعودی باز هم پول هایش را دور ریخت. 

تفاوت عمده این پاریس پارتی با پاریس پارتی پارسال همانا رنگ شرکت کنندگان بود که از زرد به بنفش تغییر یافت وگرنه شرکت کنندگان همان امثال بولتون بودند و شعار ها هم همان هایی که سی سال پیش رجوی قبل از رفتن به لای قبای صدام می زد و می گفت. 
البته هدف خطاب (التماس) مریم رجوی مستقیما وزارت خارجعه ایالات متحده بود و طبعا از نگاه مجاهدین ایرادات زیر به دستگاه زیر مجموعه خانم کلینتون وارد است:






1- چرا وزارت خارجه می داند و باور دارد که گروه رجوی از سوی مردم ایران منفور و مطرود است؟

2- وزارت خارجه فرقه بودن مجاهدین را به چه دلیل تایید می کند؟

3- چطور وزارت خارجه رجوی ها را دارای پتانسیل اعمال خشونت آمیز تروریستی می داند؟

4- چرا وزارت خارجه نقض حقوق بشر را در درون تشکیلات مجاهدین تایید می کند؟




اینبار رجوی ها تلاش زیادی کردند تا سخنرانان مزد بگیر ( که قبلا خودشان تایید کرده اند از رجوی بابت شرکت در اینگونه مراسم مبالغی حدود چهل دلار دریافت می کنند ) را توی چشم وزارت خارجه فرو کنند اما باور کنید جان بولتون و همپالکی های پولکیش برای رجوی چوب دوسر طلا هستند و فقط توی چشم خودی فرو می روند! 



آقای عربستان سعودی، دستت درد نکند که جمعی ایرانی و خارجی را با پول یا مفتت با اتوبوس به پاریس بردی و گرداندی، اما قضیه شرط بندی روی اسب مرده از اول هم مشخص بود. پولتان را دور ریختید. 

هیچ نظری موجود نیست: