۱۳۹۱ اسفند ۲۷, یکشنبه

رجوی با انتقال گروهی از اعضای خود به آلبانی مخالفت کرد.

واشنگتن پست اعلام کرد که گروه مجاهدینِ رجوی، با انتقال 210 تن از اعضای گروه به کشور عراق مخالفت کرد. طی چند روز گذشته اعلام شده بود که دولت آلبانی در توافق با سازمان ملل با انتقال گروه 210 نفره از اعضای گروهِ رجوی موافقت نموده است. انتقال این افراد می توانست علاوه بر کمک به گروهی که منتقل می شوند، راه را برای پذیرش سایر اعضای این گروه به سایر کشور ها هموار نماید. 
مخالفت رجوی ها با این انتقال بخوبی نشان می دهد که این گروه به دنبال خروج از عراق و یک راه حل دائمی و قطعی برای باز اسکان نیرو هایش نیست. در واقع رجوی می داند که موافقت با انتقال گروه های کوچک به کشور های ثالث، روند جدایی و خروج افراد از این تشکیلات را تسریع می کند. 
به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که جان افراد، زخمی و فرسوده که در عراق گیر کرده اند، به هیچوجه ارزشی برای رجوی ها ندارد و مقدم ترین امر برای گروه رجوی حفظ تشکیلات به هر قیمت است. 
البته نگاه به سابقه ی این تشکیلاتِ مافیایی نشان می دهد که رجوی علیرغم تلاش هایش برای سوء استفاده از جان و آزادی، افراد، همواره در برابر اراده ی جهانی و افکار عمومی تسلیم می شود. به این ترتیب وادار نمودن رجوی به پذیرشِ انتقال، از طریق فعالیت های روشنگرانه، امری است که متصور می نماید. 

هیچ نظری موجود نیست: